سرپرست گمرک ایران توسط وزیر اقتصاد منصوب شد دستورالعمل اسقاط وسایل نقلیه فرسوده منتشر شد (۱۵ آبان ۱۴۰۳) + جزئیات سهام‌داران، سردرگم در میان ریسک‌ها | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۵ آبان ۱۴۰۳) تحویل واحدهای مسکونی به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه معدن طبس، طی ۲ روز آینده کاهش ۵۳ هزار تومانی قیمت طلا در مشهد (۱۵ آبان ۱۴۰۳) عزل مدیران ارشد مبارزه با پولشویی سه بانک کشور قیمت امروز خودرو‌های خارجی کارکرده در مشهد (۱۵ آبان ۱۴۰۳) | ماکسیما یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۵ آبان ۱۴۰۳) | پژو ۲۰۶ را ۲۹۵ میلیون تومان در مشهد بخرید نگرانی صاحبان صنایع مشهد از قطعی گاز | آوار سرما روی خط تولید عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار دلار و طلا | قیمت امروز ارز، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۵ آبان ۱۴۰۳) تشکیل ۸۳۰ فقره پرونده قاچاق در شش‌ماهه نخست ۱۴۰۳ در اداره کل اموال تملیکی خراسان رضوی بررسی قیمت امروز تلفن‌های همراه (۱۵ آبان ۱۴۰۳) کف و سقف قیمت نان سنگک در تهران مشخص شد هزینه ساخت نهضت ملی مسکن به متری ۱۸ میلیون تومان رسید عرضه ربع‌سکه ۱۴۰۳ در حراج شنبه آینده (۱۹ آبان ۱۴۰۳) | سکه۱۴۰۴ در راه است با افزایش تعرفه رجیستری آیفون، واردات گوشی مسافری به‌صرفه است؟ قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۵ آبان ۱۴۰۳) | گوجه فرنگی را چند بخریم؟ چرا آمار بازار مسکن دیگر اعلام نشد؟ | بی‌اطلاعی مردم از آمار، به ضرر بازار مسکن ارزش سهام عدالت چقدر است؟ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) پیش بینی بورس امروز سه‌شنبه (۱۵ آبان ۱۴۰۳) پیش بینی قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه (۱۵ آبان ۱۴۰۳) جلسه هیأت عالی واگذاری به ریاست وزیر اقتصاد برگزار شد نرخنامه جدید نان حجیم و نیمه حجیم در مشهد اعلام شد (۱۴ آبان ۱۴۰۳) نتیجه انتخابات آمریکا چه تأثیری بر بازار نفت خواهد گذاشت؟ صف متقاضیان مسکن ملی به حدود یک میلیون نفر رسیده است آغاز نظارت و شناسایی واحد‌هایی که در فضای باز از گرماتاب‌ها استفاده می‌کنند | قطع گاز واحدهای صنفی متخلف قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ آبان ۱۴۰۳) | آریزو ۸ دو میلیارد و ۳۵۳ میلیون تومان موج جدید ترس سهام‌داران برای سرمایه‌گذاری در بورس به راه افتاد | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ آبان ۱۴۰۳) عرضه سکه ۱۴۰۳ و تخلیه حباب سکه‌های ۸۶
سرخط خبرها

معرفی پورشه 911 توربو 2021 | سوپراسپرتی برای زندگی شهری

  • کد خبر: ۳۴۹۲۳
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
معرفی پورشه 911 توربو 2021 | سوپراسپرتی برای زندگی شهری
نسخه‌های کوپه و کابریوله پورشه ۹۱۱ توربو مجهز به پیشرانه با قدرت ۵۷۲ اسب‌بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن برای عرضه در بازار ایالات متحده آمریکا رونمایی و قیمت‌گذاری شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، پس از معرفی نسل جدید ۹۱۱ در آذرماه ۹۷، پورشه به تدریج اعضای این خانواده بسیار محبوب را گسترش داده و در بازه‌های زمانی مختلف از نسخه‌های جدید رونمایی کرده است. نسخه توربو تازه‌ترین عضوی است که به این خانواده اضافه شده تا به واسطه آن پورشه بتواند بیش از پیش طرفداران سرعت و هیجان را راضی نگه دارد.

معرفی پورشه911توربو 2021 / سوپر اسپرتی برای زندگی شهری

مستقیم به سراغ پیشرانه می‌رویم، جایی که نقطه قوت پورشه ۹۱۱ توربو محسوب می‌شود. نیروبخش این خودرو یک موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر باکسر است که می‌تواند ۵۷۲ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. بد نیست بدانید این ارقام در مقایسه با نسل قبلی به ترتیب ۳۲ و ۴۰ واحد بیشتر هستند.

معرفی پورشه911توربو 2021 / سوپر اسپرتی برای زندگی شهری

همانند ۹۱۱ توربو S که اوایل امسال معرفی شد، در این نسخه هم وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را همان گیربکس هشت سرعته دو کلاچه PDK بر عهده دارد.

شتاب صفر تا صد ۹۱۱ توربو ۲.۸ ثانیه اعلام شده است
پورشه ۹۱۱ توربو با اتکا به مشخصاتی که ذکر کردیم، قادر است در عرض تنها ۲.۷ ثانیه سرعت خود را به ۶۰ مایل (۹۶ کیلومتر) در ساعت برساند. این رقم در مقایسه با نسل قبل به اندازه ۰.۲ ثانیه بهبود پیدا کرده است. در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم و فشردن پدال گاز تا انتها، این خودروی اسپرت آلمانی توانایی ثبت حداکثر سرعت ۱۹۸ مایل (۳۲۰ کیلومتر) در ساعت را دارد که همانند نسل پیشین است.

به طور کلی می‌توان گفت نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو از لحاظ عملکرد با ۹۱۱ توربو S نسل قبلی برابری می‌کند

در کنار ارتقای خروجی پیشرانه، ۹۱۱ توربو ۲۰۲۱ از نظر شاسی نیز مورد بازنگری قرار گرفته و با دو نوع سیستم تعلیق قابل انتخاب است. در سیستم تعلیق استاندارد PASM بین چالاکی و راحتی سواری، تعادل بیشتری نسبت به گذشته ایجاد شده؛ افرادی که خواهان عملکرد سریع‌تر و بهتر در پیچ‌ها هستند، می‌توانند ۹۱۱ توربو را با تعلیق PASM Sport انتخاب کنند. با انتخاب این سیستم تعلیق، ارتفاع خودو به اندازه ۱۰ میلی‌متر کاهش می‌یابد.

معرفی پورشه911توربو 2021 / سوپر اسپرتی برای زندگی شهری

همچون گذشته ۹۱۱ توربو در دو اتاق کوپه و کانورتیبل موجود خواهد بود

دیگر آپشن جالب ۹۱۱ توربو، سیستم کنترل داینامیک شاسی اختصاصی پورشه (موسوم به PDCC) است. این آپشن نقشی کلیدی در حفظ پایداری و پیشگیری از واژگونی خودرو ایفا می‌کند. سیستم اگزوز اسپرت و پکیج‌های Sport و Lightweight تکمیل‌کننده آپشن‌های ۹۱۱ توربو ۲۰۲۱ هستند.
 
پورشه ۹۱۱ توربوی جدید از بهینه‌سازی‌هایی که قبلا در نسخه توربو S شاهد بودیم، بهره‎مند شده است. پاسخ‌دهی بهتر فرمان که به لطف افزایش ۱.۶۵ اینچی عرض محور جلو و استفاده از تایر‌های پهن‌تر ۲۵۵/۳۵ R۲۰ حاصل شده، یکی از این موارد است. سیستم مدیریت چسبندگی پورشه (PTM) که نقش مدیریت انتقال نیرو به هر چهار چرخ را بر عهده دارد، دیگر مورد به ارث رسیده از نسخه توربو S است.

محور عقب ۹۱۱ توربو ۲۰۲۱ که ۰.۳۹ اینچ عریض‌تر شده، به طور استاندارد فرمان‌پذیر است. تایر‌های این محور از نوع ۳۱۵/۳۰ R۲۱ انتخاب شده‌اند.

شرکت پورشه نسخه توربو از ۹۱۱ را به روتور‌های بزرگ‌تر ترمز تجهیز کرده تا قدرت توقف‌پذیری آن بهتر از قبل شود. در این بخش امکان سفارش ترمز‌های کامپوزیت سرامیکی به عنوان یک آپشن وجود دارد.

از لحاظ نمای ظاهری، ۹۱۱ توربو بسیار شبیه توربو S دیده می‌شود. در مقایسه با نسل پیشین گلگیر‌های جلوی این نسل ۱.۸ اینچ و گلگیر‌های عقب به اندازه ۰.۷۸ اینچ عریض‌تر شده‌اند.

چراغ‌های LED استاندارد با PDLS Plus، ایرودینامیک تطبیق‌پذیر از طریق فلاپ‌های ورودی هوا، اسپویلر فعال جلو و باله بزرگ عقب از خصوصیات ظاهری مشترک ۹۱۱ توربو و توربو S به شمار می‌روند. شاخص‌ترین تفاوت این دو نسخه را می‌توان در نمای عقب مشاهده کرد، جایی که نسخه توربو دارای ۴ خروجی اگزوز مربعی شکل و نسخه توربو S دارای دو خروجی اگزوز بیضوی بزرگ است.

و، اما قیمت؛ علاقه‌مندان به نسخه کوپه از ۹۱۱ توربو ۲۰۲۱ باید حداقل ۱۷۰,۸۰۰ دلار اندوخته بانکی داشته باشند؛ قیمت نسخه کابریوله (سقف بازشونده) هم از ۱۸۳,۶۰۰ دلار آغاز می‌شود. به این ارقام مبلغ ۱,۳۵۰ دلار بابت هزینه حمل و پردازش سفارش اضافه می‌گردد. در سرزمین مادری نسخه کوپه و کابریوله به ترتیب ۱۸۰,۸۱۱ و ۱۹۴,۰۳۵ یورو قیمت‌گذاری شده‌اند.
 
منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->